Biegi_Slupsk_logo07.09.2019 odbędzie się IV Bieg Przełajowy im. chor. sztab. Tadeusza KLOSKOWSKIEGO. Do biegaczy dołączą również nordic walkerzy.

Celem imprezy oprócz biegania, chodzenia i propagowania zdrowego stylu życia poprzez sport jest wspieranie bezdomnych z Domu Brata Alberta w Słupsku, integracja środowiska służb mundurowych oraz Promocja miasta Słupska.

 

Głównym Organizatorem Imprezy jest Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum” przy współudziale: Parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku, Polipolu Intenational, Hondy Igmar AD oraz Nadleśnictwa Leśny Dwór.

Biegacze będą mieli do pokonania dystans 6 km, natomiast walkerzy zmagać się będą z trasą o 1 km krótszą. Start biegu nastąpi o godz. 11.00 (limit 1 godz.), a nordic walkerzy wystartują o godz. 11.05 (limit 1,5 godz.).

 

Biuro zawodów czynne będzie w godz. 9.00 – 10.45 i mieścić się będzie na terenie Parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku, ul. Leśna 7A

Oznakowana i zabezpieczona trasa wiodła będzie trasami słupskiego Lasku Południowego.

 

Warunkiem wystartowania w biegu i marszu oraz końcowej klasyfikacji jest posiadanie numeru startowego wraz z chipem. Numer startowy w trakcie biegu musi być przypięty z przodu koszulki.

Przed startem zawodnicy będą weryfikowani w Biurze Zawodów na podstawie dokumentu stwierdzającego tożsamość.

Zawodnikom służb mundurowych proponuje się, aby wystartowali w mundurach, celem integracji środowiska służb mundurowych i zaprezentowania swoich jednostek.

 

W czasie trwania biegu i marszu zbierane będą środki higieny osobistej dla bezdomnych z Domu Brata Alberta w Słupsku. Zawodnicy, którzy chcieliby obdarować bezdomnych środkami higienicznymi (szampony, mydła, pianki do golenia, maszynki, ręczniki, dezodoranty itp., oraz bielizna osobista, tj.: skarpety, slipy, itp.) uprasza się o dostarczenie ich w dniu biegu do Biura Zawodów lub przed biegiem do siedziby Parafii.

 

Wysokość wpisowego wynosi 40 złotych (wpłaty poprzez system elektroniczny). Wysokość wpisowego w dniu zawodów wynosi 50 złotych, płatne w Biurze Zawodów. O wysokości opłaty startowej decyduje dzień, w którym dokonywana jest transakcja, a nie dzień zgłoszenia się do biegu.

Bieg i marsz odbędzie się bez względu na pogodę. Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione i skradzione.

 

Uczestnik startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane z tym ryzyko. Organizator nie ubezpiecza Uczestników biegu i marszu, natomiast uczestnikom organizator doradza, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie biegowej.

 

Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Dariusz Kloskowski, (tel. kontaktowy GSM: 602759892, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) – decyzje Dyrektora są nieodwołalne. Protesty będą rozstrzygane w czasie 24 godzin

 

Link do zapisów, lista uczestników oraz pełny regulamin wydarzenia znajdują się W TYM MIEJSCU.

 

 

Joomla templates by Joomlashine

Colorado Avalanche Authentic Jersey