Bieg na K2

Biegi_Slupsk22 czerwca 2019 (sobota) na terenie parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku odbędzie się Bieg na K2 o długości 8.611 m, który wystartuje o godz. 19.00. Biegowi towarzyszyć będą zawody Nordic Walking na dystansie 5 km. Zawodnicy tej kategorii wystartują o godz. 19.05.

Biuro Zawodów otwarte będzie na terenie parafii od godz. 17.00. Limit zawodników (łącznie z osobami biorącymi udział w konkurencji Nordic Walking) wynosi 200 osób.

 

Start zawodów będzie miał miejsce przy parafii pw. Św. Jana Kantego w Słupsku ul. Leśna 7a. Przygotowana przez Organizatorów trasa jest umiarkowanie trudna i wiodła będzie betonowymi płytami oraz ścieżkami leśnymi. Nie zabraknie licznych zbiegów i podbiegów. Tym samym w razie deszczu, stopień trudności trasy wzrośnie.

Trasa będzie należycie oznakowana i zabezpieczona. Limit czasowy na jej pokonanie zarówno dla biegaczy, jak i nordic walkerów został ustalony na 1,5 godziny. W przypadku przekroczenia limitu czasowego, każdy Uczestnik zobowiązany jest do zejścia z trasy.

Każdy Zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie biegu z przodu okrycia wierzchniego.

Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego na stronie internetowej www.biegislupsk.pl oraz wpłacenie w terminie opłaty startowej na poniższe konto:

Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum”

76-200 Słupsk, ul. Gdyńska 24/1

Santander Bank Polska S.A.

Nr konta: 25 1090 2763 0000 0001 4218 2285

 

Za termin wpłaty uważa się datę dokonania przelewu. Opłata startowa raz wniesiona nie podlega zwrotowi, a jej wysokość wynosi 30 złotych. Wysokość wpisowego w dniu zawodów wynosi 40 złotych, płatne w Biurze Zawodów. O wysokości opłaty startowej decyduje dzień, w którym dokonywana jest transakcja, a nie dzień zgłoszenia się do zawodów.

Uwaga:

Od dnia 01.06.2019 r. do 22.06.2019 r. zostanie przeprowadzona akcja oddawania krwi dla potrzebujących. Każdy Zawodnik, który zaloguje się do systemu elektronicznych zapisów i odznaczy „deklarację oddania krwi”, następnie odda dowolną ilość krwi w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku oraz przedstawi dokument potwierdzający oddanie krwi w Biurze Zawodów zwolniony jest z opłaty startowej!

 

W ramach opłaty startowej każdy Zawodnik otrzymuje: numer startowy wraz z agrafkami, wodę mineralną na mecie biegu, bity medal okolicznościowy na mecie dla każdego Zawodnika, który ukończył bieg lub marsz, ciepły posiłek. W przypadku pozyskania sponsorów Organizatorzy przewidują losowanie nagród, które realizowane będzie po biegu/marszu. W losowaniu nagród biorą udział wyłącznie osoby posiadające swój numer startowy (nie przekazujemy numeru innej osobie).

Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Dariusz Kloskowski, (tel. kontaktowy GSM: 602759892, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) – decyzje Dyrektora są nieodwołalne. Protesty będą rozstrzygane w czasie 24 godzin.

Wydarzenie jest charytatywne, przeprowadzone w sposób rekreacyjny i ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia, stąd protesty, reklamacje i roszczenia co do organizacji eventu stanowią wtórne zagadnienie.

 

Z pełnym Regulaminem Biegu zapoznać się można W TYM MIEJSCU, natomiast zapisów oraz z listą zapisanych osób zapoznać się można TUTAJ

 

W imieniu Organizatorów zapraszam do udziału.

 

 

Joomla templates by Joomlashine